Friday 18 January 2013

TABITA SPECIAL CREAM


SPECIAL KRIM TABITA MENGANDUNGI 100% VITAMIN E

Saranan bagi mereka yang berumur 35 tahun keatas. Merupakan Cream lanjutan setelah 3 bulan memakai product asas Tabita Skincare. Special cream bertindak sebagai anti penuaan yang terdiri dari vitamin yang memberikan nutrisi pada wajah dan untuk melembabkan dan mengembalikan kekenyalan kulit. Apabila kelembaban kulit terjaga maka, kadar air dalam kulit akan bertambah sehingga kulit wajah akan terhindari dari munculnya kerutan. Digunakan 2x dalam seminggu sebagai pengganti Night Cream. 


KHASIAT VITAMIN E


Vitamin E adalah vitamin larut lemak yang disimpan di dalam organ tubuh seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot. Namun, yang menariknya vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A.

-Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
-mencantikkan dan menampakkan wajah lebih muda dari usia. pengambilan yang berterusan akan mampu menghilangkan kedut, parut dan jeragat.
-Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
-Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.
-Anti oksidan.
-Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.
-Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
-Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil.
-Menyelesaikan masalah kelesuan.
-Mengurangkan risiko parut yang besar.
-Merendahkan kadar kolesterol.
-Membantu mencegah kanser.
-Merendahkan risiko katarak.
-Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.

No comments:

Blogger Widgets
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com