Saturday 19 January 2013

ASAL USUL TABITA






Produk Tabita Skin Care adalah produk kecantikan atau kosmetik hasil dari rumusan seorang doktor yang berasal Jepun yang bermaustatin di Indonesia dan berkahwin dengan wanita tempatan.  Doktor tersebut mempunyai rumusan bahan kecantikan yang kemudian berniat untuk memperluaskan rumusan beliau di Indonesia akan tetapi apabila hendak akan memperluaskan rumusan beliau di Indonesia, beliau tidak mempunyai modal yang mencukupi memandangkan kosnya amat tinggi di Indonesia.  Beliau mengambil alternatif untuk memperluaskan rumusan beliau di Malaysia -Penang memandangkan kosnya jauh lebih murah.

Penjualan produk Tabita Skin Care di Indonesia hanya dari orang  perseorangan sahaja memandangkan beliau tiada pusat kecantikkan di Indonesia akan tetapi keberkesanan terhadap produk ini mula meluas dan mula mendapat tempat dihati warga tempatan yang hanya didapati dari mulut ke mulut dan kini ramai peminat Tabita Skin Care bukan sahaja meluas di indonesia kini telah pun meluas di Malaysia dan Singapura.  Dengan ramainya peminat Produk Tabita Skin Care ni makin bercambahlah produk tabita dipalsukan. 



Anda disarankan agar berhati-hati dalam pembelian dan pemilihan produk ini. Belilah produk Tabita Skin Care ini pada tempat atau orang yang anda percaya, Reseller dan Dealer jangan terpengaruh dengan penawaran harga yang jauh lebih murah dari harga penjualan yang sepatutnya.

Sumber:website

No comments:

Blogger Widgets
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com