Thursday 24 April 2014

TABITA TIRUAN??

Pernah ketika dulu saya menjual Trial Tabita, pada mula-mula menjual tabita comel beg berwarna pink, putih dan biru. Saya tidak mengetahui langsung bahawa Trial tabita memang tidak ada dikeluarkan oleh Pihak Syarikat/Pengasas Produk ini




Tiruan

Saya telah berjumpa dengan agen yang memang mengambil sendiri dari ibu desy maka baru saya mengetahui bahawa tabita tidak mengeluarkan set trial. Memandangkan harga tabita dari RM260-RM480 satu set, maka agen saya telah pun mengeluarkan set trial yang telah dibuat pembungkusan semula dari set eksklusif bagi memberi laluan kepada mereka yang mengidamkan kulit yang cantik dan bersih.

Set Trial hasil pembungkusan semula dari set eksklusif, set ini mampu bertahan antara 1 bulan penggunaan atau kurang bergantung pada cara penggunaan anda. 




Set Trial Tabita

Sila berhati-hati dengan pembelian tabita skin care anda bagi mengelakkan tabita palsu atau campuran.

No comments:

Blogger Widgets
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com