Thursday 24 April 2014

TABITA DILARANG GUNA???


Ramai menyatakan kepada saya bahawa tabita skin care tidak boleh digunakan malah ada surat khabar di Singapura memberi bukti yang kukuh kepada mereka yang was-was dalam penggunaan produk ini.  

Set Original Tabita Skin Care adalah kepunyaan Ibu Desy Damayanti


Produk ini telah dikeluarkan sejak 13 tahun yang lalu dari Indonesia.

Memandangkan keberkesannya sangat-sangat terbaik maka ada seorang yang bernama Callista atau nama panggilannya Thata yang telah meniru dan mewujudkan  " Set Tabita palsu".

Set Tabita Palsu inilah yang paling banyak dijual dan diedarkan di Malaysia sekarang ini. Ibu Desy Damayanti menyatakan bahawa Calista ini mengaut keuntungan atas nama Tabita Skin Care melebihi dari apa yang sepatutnya beliau perolehi. Ramai penjual lebih memilih untuk menjual Set Tabita Palsu ini adalah kerana:

Callista ini kerana selain harganya yang jauh lebih murah dia juga menawarkan cara jualan supaya pelanggan boleh menjual dengan senang tanpa modal. Produk akan diagihkan oleh orang perantarannya disini dan penjual hanya perlu menjual dan bayaran akan dijelaskan selepas produk telah habis dijual. Berbanding dengan Set dari Ibu Desy anda harus mengeluarkan modal dan set beliau lebih mahal dari Calllista, jadi rata-rata penjual lebih suka memilih set dari Callista kerana urusannya sangat mudah dan untungnya berkali ganda dari Set Ibu Desy.

Ada yang menyatakan bahawa pemilik Tabita Skin Care mempunyai dua atau tiga orang pemilik adalah sama sekali tidak benar kerana pemilik tunggal hanyalah Ibu Desy Damayanti dan juga suaminya Pak Tony.

Set Tabita dari ibu Desy pengeluarannya sangat exclusive dan terhad serta kebersihan pada setiap set adalah sangat-sangat di beri penekanan oleh beliau. Berbeza Set Callista, set nya tidak bersih dan cara penghasilannya tidak konsisten. Mereka sering memperbaruhi
 pembungkusan  agar ianya akan lebih menyerupai set original.
 
Tabita skin care ada aduan mengatakan kualiti set palsu ini 
lansung tidak bagus di ana bau krimnya busuk semuanya
 
cair malah kualiti botol tidak bagus ada kaki lipas, anak lipan, plastik, 
rambut dan sebagainya

sila semak botol, krim, pembungkusan dan sebagainya.

1 comment:

Tabita said...

Salam,


Kami adalah distrbutor produk Tabita Skin care di Jakarta, kami melayani wholesale dan retail. Untuk harga borong kami memberikan harga yang terbaik.
Informasi dan pemesanan silahkan hubungi :
Christi
Pin BB 24C417D2
Phone +62819-0564-6816
www.tabitacreamtabita.com

Blogger Widgets
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com