Sunday 4 August 2013

TABITA KENE RAMPAS???

Ekoran dari petikan berita di akhbar tempatan pada Jumaat lalu, mengenai produk kosmetik Tabita yang agak popular juga dikalangan pengguna yang mahukan wajah cantik, mulus, putih gebu. Tabita merupakan produk dari negara Indonesia yang juga popular di sana. Berbalik pada berita yang tersiar , agak menakutkan dan membimbangkan apabila produk ini dikhuatiri membahayakan dan mempunyai bahan terlarang . Dari sumber di internet , Tabita juga  telah diharamkan di negara seberang, manakala Singapura pula tak benarkan produk ini dijual di negara mereka.
Petikan berita ini menasihati pengguna supaya berhenti menggunakan produk Tabita yang dipercayai mempunyai kandungan yang membahayakan.

Baru-baru ini dikatakan kerajaan indonesia merampas tabita dipasaran, ia adalah berikutan bahawa seorang pengguna indonesia telah mengalami masalah kulit muka selepas pemakaian tabita.

oleh demikian ramai yang tertanya-tanya mengapa terjadi.  Untuk pengetahuan anda pengasas tabita Ibu Dessy telah bersemuka dan menerangkan kepada pihak berkenaan mengenai produk beliau,  Mereka telah mengesahkan produk tabita dibawah naungan ibu dessy adalah original tanpa beracun seperti yang didakwa.  

Kini permintaan tabita amat tinggi dan kesan terhadap kulit muka sangat-sangat terbaik oleh itu bila permintaan tinggi maka pihak yang tidak bertanggungjawab diluar sana menciplak dan memproses kandungan tabita dan bungkusannya untuk meraih keuntungan dengan menjual harga murah sedangkan harga tabita sebenarnya adalah mahal kerana kualitinya.

Ini adalah perbualan saya antara Agen Tabita skincare Puan Fatimah 








No comments:

Blogger Widgets
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com