Monday 8 July 2013

HARGA TABITA ORIGINAL MURAH???




Terfikirkah anda tentang harga tabita dipasaran lebih murah?  Ada yang kata rugi beli harga mahal sedangkan boleh dapat harga yang jauh lebih murah!!!  Kadang-kadang kita perlu ingat bahawa produk yang kualiti tentunya harganya lebih mahal berbanding dengan produk yang kurang kualiti.  Oleh Demikian, kami sebagai reseller telah mengenal pasti bahawa pack trial pink kami adalah tiruan, kami telah memulangkan semula dan mengambil terus dari pengasas produk Tabita itu sendiri iaitu ibu dessy damayanti.

Kini dengan yang original dan pure tabita kami memasarkan untuk anda nikmati sendiri perbezaannya.  Harga yang kami jual mungkin lebih mahal dalam RM10-RM20 berbanding diluar sana kerana kami sendiri mendapat harga yang mahal kerana mutu yang cukup kualiti.


Cuba anda lihat harga tabita RM265, RM280, RM300 dipasaran termasuk pos penghantaran.  Penurunan atau sale mengejut menarik pada mereka yang sudah lama menginginkan produk tabita.  Tetapi mereka silap kerana mereka tidak sedikit pun tahu bahawa produk yang mereka beli itu adalah tiruan.  Penurunan harga yang terlalu mendadak dari RM380 ke RM265....banyak tu..


Ini kerana mereka sudah berasa takut kerana pelanggan mula pandai mengenali produk yang original, campuran atau tiruan, kerana takut produk mereka yang banyak itu tidak terjual maka mereka membuat sale giler2 sehingga RM265 untuk set ekslusif.  Bila mereka membeli produk tabita dengan modal yang besar jadi jika tabita  tidak terjual, bagaimana kesan terhadap bisness mereka...peningkan??? Salah satu cara mereka, mereka menurunkan harga untuk orang lebih membeli kepada mereka.


Mereka yang sudah mula pakai akan datang bertanya pada kami:


costumer: kami boleh dapat harga murah kat luar, mengapa kat kamu mahal sikit ye??

Kami : Agen kami terus mengambil sendiri dari Pengasas Tabita, jadi kos perjalanan dan tanpa menggunakan orang tengah.  Untuk pengetahuan anda, jika kami mengambil kuantiti yang banyak kami akan mendapat harga murah sedikit dan jika mengambil kurang dari 500 set harga pun mahal sedikit. Perjalanan jugak memakan belanja yang besar untuk mendapat satu produk yang berkualiti.

costumer: ramai reseller jual produk tabita murah, mengapa kamu buat sale pun diskaun 5% je??

Kami: kerana kami hanya untung RM10-RM20 sahaja untuk setiap produk yang kami jual, kami terpaksa amik secara borong kerana agen kami telah meletakkan limit pembelian untuk mendapat harga yang jauh murah sikit, jika beli satu dari mereka pun anda tetap mendapat harga mahal sepertimana yang kami dapat.

Jika anda ingin yang lebih murah kurang RM150 kebawah, agen kami boleh mendapatkannya

 tetapi jangan anda komplen bila muka anda mula menjadi bengkak dan sebagainya.  produk tabita bersepah dijual di Jakarta ditepi jalan dengan harga yang murah.

Jadi fikirkanlah nak cantik kita kena korbankan sedikit wang untuk diri sendiri.


bila mana anda mula mengenalpasti bahawa anda beli adalah tiruan, pasti anda kecewa dan sejumlah wang anda pasti membazir begitu saja, malah muka anda mula macam-macam bermasalah.


sila perhatikan:


~ bahagian pump pada botol, mesti ada curve!


~ penutup botol tu memang macam berkaca ke?


~ Mengapa penutup botol ari tu berplastik yang ni tidak ada pulak?


~ mengapa krim malam da warna nak gelap?


~ Mengapa Krim siang berminyak semacam je, da la tu berketul-ketul susah nak pump, memang kering erk?


Jika itu persoalan anda, fikir2 dan renungkanlah.



No comments:

Blogger Widgets
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com